דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי נשק - דרך הגנה מצוינת 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3186 פעמים ]

כלי נשק מהווים דרך מצוינת להגנה עצמית, ולכן אקדחים ורובים משמשים את המשטרה, בחברות אבטחה, וכן אנשים פרטיים המבקשים להגן על עצמם בעת הצורך וליצור תחושת ביטחון והרתעה מול סביבתם. כל אדם פרטי אשר קיבל את הרישיון והאישורים הנדרשים להחזקת אקדח או כלי נשק אחר, יכול לרכוש את כלי הנשק בחברות מוסמכות ומורשות המתמחות במכירת נשקים. חברות אלו יספקו לרוכש הן את כלי הנשק והן הדרכה וייעוץ מקצועיים לגבי השימוש והתפעול, חוקי בטיחות, הגעה קבועה אל מטווח למטרות תרגול ובו הדרכה בעזרת מדריכים מוסמכים ומיומנים.

נשק להגנה עצמית במרחב הציבורי

בעקבות המצב הביטחוני הקשה במדינת ישראל והחשש הממשי לפעולות איבה וטרור בכל מקום במדינה, אזרחים פרטיים בעלי רישיון והסמכה הנושאים נשק, יכולים לשמש כעזר וכגיבוי יעיל למערך הביטחוני בארץ. למעשה, בעשורים האחרונים פעולות טרור רבות נמנעו בזכות אזרחים ערניים ומיומנים בעלי נשק פרטי.

גם רמת הפשיעה בארץ עלתה בעשורים האחרונים, ואף בגבולות הקו הירוק קיימים אזורים ושכונות שמסוכן להסתובב בהם, בעיקר בשעות החשיכה. אמנם המשטרה עושה כמיטב יכולתה לספק הגנה לתושבים, אך מפאת מחסור בכוח אדם ותקציב איננה יכולה לספק הגנה מלאה לאזרחים. לכן במקרים קיצוניים, כלי נשק בידי אזרחים שומרי חוק יכול לשמש כפתרון מציל חיים.

האחריות שבנשיאת כלי נשק

החזקת כלי נשק כרוכה באחריות רבה. מעת לעת עולה לכותרות עוד מקרה של ילד ששיחק עם האקדח של אביו ונפגע מפליטת כדור, או מאבטח שכדור נפלט מכלי נשקו. מקרים אלו יכולים היו להימנע ברוב המקרים, בעזרת הקפדה ושימת לב לאמצעי הבטיחות הנדרשים בעת שימוש והחזקת נשק.

כאשר כלי הנשק הפרטי אינו בשימוש, יש לאפסנו במקום מאובטח ונעול הרחק מהישג ידם של ילדים או פורצים. המקום המומלץ ביותר לשמירתו הוא בתוך כספת נעולה, עדיף עם מספר סודי אשר רק בעלי הנשק יודעים אותו. בנוסף, בעת נשיאת הנשק חשוב לוודא שהינו במצב נצור על מנת שלא ייפלט בטעות כדור ויסכן את הסביבה.

אקדח - כלי נשק מועדף להגנה עצמית

נשיאת כלי נשק מהווה אמצעי הגנה והרתעה מצוין, כאשר עצם נשיאת הנשק על גופינו עשויה להרתיע גורמים עוינים כמו עבריינים או טרוריסטים מלנקוט בפעולות אלימות. למעשה, מקרי אלימות רבים בארץ היו יכולים להימנע עם הקורבן היה נושא כלי נשק עימו.

מתוך מבחר כלי הנשק הקיימים, האקדח הוא המועדף על גופיים ציבוריים, על חברות אבטחה וכן על אנשים פרטיים למטרות הגנה עצמית, וזאת מפני שמדובר בכלי נשק קטן, נוח וקל לתפעול, לתחזוקה ולנשיאה. עם זאת יש לדעת כי אזרח המעוניין להחזיק באקדח, נדרש לרישיון ולאישורים של משרד הפנים.

<p>לינקשייק - פרסום ושיווק ברשת</p>



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב